Mamy 99,25% zasięgu reklamowego w polskim internecie

SPRAWDŹ »

Docieramy do 20,32 mln internautów w ciągu miesiąca

SPRAWDŹ »

Aktualności

  • Siła aplikacji LIVE

    Gazeta.pl jako pierwszy polski wydawca udostępnia liczbę aktywnych użytkowników wykorzystujących aplikacje na smartfony.

  • CASE STUDY: Wyniki aplikacji Sport.pl LIVE podczas Igrzysk Olimpijskich

    Przedstawiamy infografikę prezentującą wyniki aplikacji Sport.pl Live podczas igrzysk zimowych w Soczi 2014. Są to liczby, które idą w parze ze świetnymi wynikami odsłon toczących się w aplikacji kampanii reklamowych.

  • "Nie widziałem reklamy to znaczy, że jej nie było" - IAB Polska obala mity reklamy internetowej

    "W internecie jest już tak dużo reklam, że ich już nie widać", "Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było", "Najważniejszy jest koszt dotarcia". Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów "Pogromcy mitów reklamy online" mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat.

  • Nk.pl i Kinoplex.pl oferują wspólnie filmy VOD

    Dzięki partnerstwu z serwisem Kinoplex.pl (Agora S.A.), na największym polskim portalu społecznościowym, NK.pl, udostępniona została nowa usługa - oglądanie filmów w modelu video-on-demand. Użytkownicy NK.pl uzyskali stały dostęp do szerokiej oferty przebojów polskiego i światowego kina.