Mamy 99,25% zasięgu reklamowego w polskim internecie

SPRAWDŹ »

Docieramy do 20,32 mln internautów w ciągu miesiąca

SPRAWDŹ »

Aktualności

  • Biuro Reklamy Gazeta.pl ma wyłączność na sprzedaż reklam na Kwejk.pl

    Biuro Reklamy Gazeta.pl rozpoczęło współpracę z Kwejk.pl - jednym z największych serwisów rozrywkowych w Polsce i od 2015 roku będzie sprzedawać powierzchnie reklamowe na Kwejk.pl na zasadach wyłączności.

  • Nowe weekendowe wydanie Gazeta.pl

    Już w sobotę na głównej stronie swoją premierę będzie mieć weekendowe wydanie Gazeta.pl. W każdą sobotę i niedzielę wybrane treści Gazeta.pl podane będą w magazynowej formie. To propozycja dla czytelników, którzy w dni wolne od pracy poszukują tekstów dłuższych, lifestylowych oraz coraz częściej czytają artykuły na tabletach. Dlatego weekendowe wydanie Gazeta.pl będzie dostosowane specjalnie do dotykowych ekranów - to nowość w budowie stron dużych portali.

  • Siła aplikacji LIVE

    Gazeta.pl jako pierwszy polski wydawca udostępnia liczbę aktywnych użytkowników wykorzystujących aplikacje na smartfony.

  • CASE STUDY: Wyniki aplikacji Sport.pl LIVE podczas Igrzysk Olimpijskich

    Przedstawiamy infografikę prezentującą wyniki aplikacji Sport.pl Live podczas igrzysk zimowych w Soczi 2014. Są to liczby, które idą w parze ze świetnymi wynikami odsłon toczących się w aplikacji kampanii reklamowych.