Mamy 99,25% zasięgu reklamowego w polskim internecie

SPRAWDŹ »

Docieramy do 20,32 mln internautów w ciągu miesiąca

SPRAWDŹ »

Aktualności

  • Nowe weekendowe wydanie Gazeta.pl

    Już w sobotę na głównej stronie swoją premierę będzie mieć weekendowe wydanie Gazeta.pl. W każdą sobotę i niedzielę wybrane treści Gazeta.pl podane będą w magazynowej formie. To propozycja dla czytelników, którzy w dni wolne od pracy poszukują tekstów dłuższych, lifestylowych oraz coraz częściej czytają artykuły na tabletach. Dlatego weekendowe wydanie Gazeta.pl będzie dostosowane specjalnie do dotykowych ekranów - to nowość w budowie stron dużych portali.

  • Siła aplikacji LIVE

    Gazeta.pl jako pierwszy polski wydawca udostępnia liczbę aktywnych użytkowników wykorzystujących aplikacje na smartfony.

  • CASE STUDY: Wyniki aplikacji Sport.pl LIVE podczas Igrzysk Olimpijskich

    Przedstawiamy infografikę prezentującą wyniki aplikacji Sport.pl Live podczas igrzysk zimowych w Soczi 2014. Są to liczby, które idą w parze ze świetnymi wynikami odsłon toczących się w aplikacji kampanii reklamowych.

  • "Nie widziałem reklamy to znaczy, że jej nie było" - IAB Polska obala mity reklamy internetowej

    "W internecie jest już tak dużo reklam, że ich już nie widać", "Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było", "Najważniejszy jest koszt dotarcia". Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów "Pogromcy mitów reklamy online" mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat.