Aktualności

  • 'A pamiętasz jak?' - nowy wideocast od Sport.pl
  • Konkurs z Gazeta.pl oraz Digital One podczas Regat Reklamy 2025
  • 'Wybór prezydenta to nie kwestia smaku' - Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej

    "Wybór prezydenta to nie kwestia smaku" - Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej

    Już 1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię "Dowiedz się (jak naj)więcej", której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie społeczne, przypominając, że każdy wybór ma znaczenie.

  • Podcast Gazeta.pl 'Co to będzie' na żywo na festiwalu MDAG

    Podcast Gazeta.pl "Co to będzie" na żywo na festiwalu MDAG

    Po marcowym sukcesie jubileuszowego odcinka nagrywanego w kinie Helios, twórcy podcastu "Co to będzie" - Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz - ponownie wystąpili przed publicznością. Specjalny odcinek na żywo został zarejestrowany 15 maja w warszawskiej Kinotece podczas 22. edycji festiwalu Millennium Docs Against Gravity. Nagranie jest już dostępne na Gazeta.pl.

    MATERIAŁ PROMOCYJNY PR 
  • Ewa Walas awansuje na stanowisko wicenaczelnej Gazeta.pl
  • Gazeta.pl prezentuje nowy format premium - Magazyn Projekt

    Gazeta.pl prezentuje nowy format premium - Magazyn Projekt

    Redakcja Gazeta.pl stworzyła nowy format premium - Magazyn Projekt przeznaczony dla miłośników piękna, innowacji i dobrego wzornictwa. W każdym wydaniu magazynu czytelnicy i czytelniczki znajdą inspirujące wywiady, fascynujące historie oraz projekty, które intrygują.

  • Nowa Gazeta.pl: treści, które angażują i pomagają zrozumieć świat

    Nowa Gazeta.pl: treści, które angażują i pomagają zrozumieć świat

    Gazeta.pl kontynuuje zmiany, które rozpoczęła jesienią 2024 r., odpowiadając na oczekiwania internautów. We wtorek, 15 kwietnia br. portal zaprezentował nowe logo symbolizujące zmiany w podejściu do treści i technologii. Nowa strategia Gazeta.pl to odpowiedź na wyzwania świata pełnego fake newsów, polaryzacji i natłoku informacji - stawia na rzetelność, wrażliwość i lepsze zrozumienie potrzeb użytkowników oraz partnerów biznesowych.

  • Plotek.pl świętuje 18. urodziny podczas gali Jupitery Roku

    Plotek.pl świętuje 18. urodziny podczas gali Jupitery Roku

    Plotek.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów show-biznesowych w Polsce, który już od 18 lat przybliża internautom życie gwiazd. Ten wyjątkowy jubileusz świętowano 1 kwietnia podczas gali plebiscytu Jupitery Roku serwisu Plotek.pl. Tego wieczoru wręczone zostały prestiżowe statuetki, które trafiły do rąk m.in. Małgorzaty Rozenek-Majdan, Macieja Musiała i Magdy Gessler.

  • Podcast 'Co to będzie' świętuje pierwsze urodziny i rusza z kolejnym spin-offem

    Podcast "Co to będzie" świętuje pierwsze urodziny i rusza z kolejnym spin-offem

    Podcast Gazeta.pl "Co to będzie" świętuje urodziny! Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz nagrali specjalny odcinek z publicznością, który ukaże się w czwartek, 13 marca br. o godz. 20:00 na Gazeta.pl i w serwisach streamingowych. Podcast cieszy się dużą popularnością - przez ostatni rok zanotował ponad 60 mln wyświetleń. Wkrótce ruszy też jego wyborczy spin-off "Co to będzie w Belwederze".

  • Miłosz Wiatrowski-Bujacz zaprasza na 'Przegląd międzynarodowy' na Gazeta.pl

    Miłosz Wiatrowski-Bujacz zaprasza na "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl

    Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego podcastu "Co to będzie", rozpoczyna publikację nowego cyklu dziennikarskiego na Gazeta.pl pt. "Przegląd międzynarodowy". W każdą sobotę o godzinie 10:00 użytkownicy Gazeta.pl będą mogli zapoznać się z najnowszymi analizami wydarzeń ze świata, które nie zawsze znajdują miejsce w codziennym przepływie informacji, ale mają kluczowe znaczenie dla globalnych zależności.

PRODUKTY REKLAMOWE

PERFORMANCE

Wymierność działań i ich konkretne efekty to podstawa, jaką zapewniamy reklamodawcom

WIĘCEJ >

DISPLAY / DIRECT

Klasyczna, a jednocześnie najpopularniejsza forma reklamy

WIĘCEJ >

PROGRAMMATIC

Programmatic to nowoczesna i zautomatyzowana metoda zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej online

WIĘCEJ >

CONTENT MARKETING

Ciekawe, zajmujące i angażujące treści, dostosowane do precyzyjnie określonego użytkownika

WIĘCEJ >

O NAS

SIŁA GAZETA.PL

Jesteśmy jedną z wiodących grup wydawniczych w Polsce

12,9 MLN RU/mies.
411 MLN PV/mies.

JESTEŚMY TAM, GDZIE NASI UŻYTKOWNICY

85%

Użytkowników korzysta
WYŁĄCZNIE Z URZĄDZEŃ MOBILNYCH

Źródło: Mediapanel PBI/ Gemius, 03.2025, display, SM dane własne Gazeta.pl sp.zo.o, 2025

AKTYWNOŚĆ

Viewability twojej reklamy to nasza obsesja. Nieustannie optymalizujemy wskaźniki reklamowe.

DISPLAY VIEWABILITY

utrzymujemy średni wskaźnik na poziomie

71%

WIDEO VIEWABILITY

średni poziom na formatach wideo

90%

WIDEO COMPLETION RATE

utrzymujemy na poziomie

71%

Źródło: dane własne Gazeta.pl sp. z o. o., 2025

UŻYTKOWNICY
ZAANGAŻOWANIE
Wiemy, jak zainteresować użytkownika

ponad 31

ODSŁONna użytkownika

27 min. 59 sek.

ŚREDNI CZASspędzony na stronie*

Źródło: Mediapanel PBI/ Gemius, 03.2025, display, *czas jaki użytkownicy spędzają na serwisach Gazeta.pl w ciągu miesiąca.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507 093 903

Tomasz Różański
Konsultant ds. Klientów Kluczowych

BIUROREKLAMY@GRUPAGAZETA.PL